Kraswie?

Dit is de blog van aanstaande somali dekkater Kraznyi van Wu Wei. Geboren op 5 april 2010 is hij de eerste kater die wij zelf als dekkater gaan houden. Hij woont met Ucky bij Joost en Barbara. Wat Kraznyi zo bijzonder maakt is dat hij een heel speciale kleur heeft: rood. Genetisch rood, x chromosomaal gebonden rood. Verder is hij ontzettend lief en gezellig. Een opgewekter type kennen we niet! Op deze blog zullen wij de avonturen van Kraznyi op het dekkater- en showgebied gaan bijhouden.

woensdag 21 december 2011

Goeiemorgen!

Vanmorgen ben ik nog niet toe aan wakker worden. Naast mij op het nachtkastje zit Kras. Hij ziet dat ik mijn ogen open, en begint direct heel hard te spinnen. Ik steek een vinger naar hem uit en krijg daar een neusje tegenaan. Prrrr. Ik sluit mijn ogen weer en wil nog heeeel even snoozen. Dan voel ik een pootje tegen mijn wang. Heel zachtjes, por por. Zodra ik reageer ('hmmmmmm') gaat Kras harder spinnen. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Ik snooz weer verder. Por por PRRRRRRRRRR. "Hmmmm rot op kras ik wil slapen'. PrrrrPRRRRRRprrrrPRRRRR prrrPRRRRR. Por por. Por POR. Prrrrrrrrrrrrrr

Goeiemorgen wereld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten